Bakkerij 't Oventje

Hier in Veurne vind je nog koffiekoeken met echte boter - zoals het hoort volgens de oude recepten. Met de overname van de gerenommeerde bakkerij Notre-Dame vonden Sophie en Erwin zichzelf heruit. Niet groter of moderner, wel back to the roots. Daarom was een rebranding aan de orde. Een nieuw logo, nieuwe kleuren, kortom: een nieuwe uitstraling.

Warme kleuren om de eeuwenoude recepten en het idee van wat ‘t Oventje is voor te stellen. Ook voor de aankleding van de zaak en gevelbekleding boden we onze ideeën en ondersteuning aan. Een totaal project dat dagelijks met veel warmte wordt onthaald door honderden mensen. Ja, het water stond ons vaak in de mond bij het realiseren van dit project. 

Sinds 1999 bakken Sophie en Erwin aan kleine gelukjes. Terug naar pure gezonde basisproducten zoals het hoort te zijn. De recepten van de echte Veurnse specialiteiten zijn doorgegeven van Guido Notre-Dame aan Sophie en Erwin.

Inhoud project:

brand identity
drukwerk

Extra info:

dec. 2021 
www.bakkerijtoventje.be ↗

hero-img_bakkerijToventje

Een branding die de warmte van zowel ‘t oventje als die van het volledige team weerspiegelt. 

T Oventje sfeer3
T Oventje sfeer1
T Oventje sfeer6
T Oventje sfeer8
T Oventje bloem tekst
T Oventje sfeer5
T Oventje sfeer4

Extra info:

dec. 2021 
www.bakkerijtoventje.be ↗

S
G