fase 1
Kennismaking
We plannen een meeting. Wij luisteren actief naar jouw nood en stellen vragen om je volledig te begrijpen. Zo hebben wij een zicht op het verdere verloop van onze samenwerking. Op naar fase 2.
Bij het creëren van een merkidentiteit of (re-)branding komt (best wel) veel kijken. Daarom houden wij vast aan 4 verschillende fases: kennismaking, strategie, ontwerp en oplevering. Je weet wat ze zeggen: goed begonnen is …
Bij een full branding zijn deze fases uitgebreider én langer dan bij een kleiner project. Hoe dan ook. Elk project, hoe groot of klein deze ook is, doorloopt de volledige cyclus.
fase 1
We plannen een meeting. Wij luisteren actief naar jouw nood en stellen vragen om je volledig te begrijpen. Zo hebben wij een zicht op het verdere verloop van onze samenwerking. Op naar fase 2.
fase 2
Wat wil je met je business bereiken? Wat is de toekomstvisie? Met deze antwoorden maken we een strategie en stellen we de ontwerpkeuzes voor. Samen komen we tot een consensus. Klaar om over te gaan tot actie…
fase 3
Nu de strategie bepaald is en het gewenste resultaat van jullie project vastligt, gaat Studio Grok creatief aan de slag. We verkennen meerdere opties hoe we de strategie visueel vertalen. Hierbij zijn verschillende feedbackrondes inbegrepen. Enkel zo komen we tot een resultaat dat voldoet aan jouw doelen.
fase 4
Eenmaal alle ontwerpkeuzes gemaakt zijn en visueel goedkeuring hebben, werken we alles zorgvuldig af en leveren we het finaal resultaat. Salut en de kost? Nee, hier stopt het niet. Graag ondersteunen we jou in het lanceren of implementeren van een nieuwe vormgeving of het volgende communicatieproject.