Sanville
Dirk en Dries, vader en zoon dat zij aan zij werken. Sanville (sanitair - verwarming - ventilatie) is de definitie van expertise en ervaring met een klantenservice om u tegen te zeggen. Om verder te groeien aka meer kwaliteit afleveren, was het tijd voor een rebranding. Dankzij deze visuele herwerking is de trots en goesting dubbel zo groot.
Bij het ophangen van hun werfbord voelde het plots wrang, een re-branding konden ze niet langer uitstellen. De eerste stap was dan ook om terug te keren naar hun essentie: “Wat doet Sanville?” en “Waar willen jullie als bedrijf naartoe?”. Deze inzichten vormden de basis voor de verdere uitwerking van hun nieuwe brand identity.
De nieuwe vormgeving en het saffier blauwe accentkleur straalt zekerheid uit en toont oog voor detail. Geen overbodigheden voor Sanville, zo zijn ze niet.

De typische West-Vlaamse nuchterheid en harde werkmentaliteit, het onderscheidt hen, het brengt hen ver! Nu ook visueel.



